Чари танцю і високого годинникового мистецтва. Годинники гідні Діани Вишневої

Діана Вишнева - прима-балерина Маріїнського театруКоли спостерігаєш балет з глядацької ложі, сцена представляється піднесеним, ілюзорним світом, наповненим невагомістю і ширянням. Однак за зовнішньою простотою і легкістю кожного руху стоять роки репетицій і самообмежень. Тільки безперервна робота над самовдосконаленням призводить балерину до глядацького визнання і слави. І в цьому плані долі танцівниці і годинникарів, які створюють справжні шедеври механіки, досить схожі. Їх об'єднує не тільки важка праця на шляху досягнення мети, а й невтомна тяга до прекрасного. Не дивно, що часом їх дороги перетинаються. Так, талант прими Маріїнського театру Діани Вишневої був відзначений не тільки вдячними шанувальниками і десятками конферансьє по всьому світу, але і вишуканим годинниковим брендом Jaquet Droz. Діана не тільки стала обличчям марки, до витонченості виробів якої і сама має схильність. Їх співпраця відбилася на участі у спільних проектах, таких як міжнародний фестиваль «Context», який заохочує хореографічні таланти початківців. Інтернет магазин Свісс Вотч з задоволенням представляє улюблені годинники балетної прими, поява яких овіяна легендами.

Барокова естетика і космічні технології

Не дивно, що Діані Вишневій, яка більшу частину життя проводить серед декорацій блискучої, наповненої помпезністю епохи, так близькі по духу дизайнерські рішення від Jaquet Droz. Здебільшого моделі нагадують вироби ручної роботи часів Марії Антуанетти, і це порівняння не випадково.

Засновники марки П'єр, а в наслідку і його син Анрі-Луї Жаке Дроз, досягли досконалості в створенні механічних пристроїв і набули міжнародного визнання в другій половині XVIII століття.

Годинник Діани Вишневій Жаке Дро
Годинник Діани Вишневій Жаке Дро

Крім складних годинників, майстри створювали автоматони - машини, здатні імітувати різні рухи і звуки як людей, так і тварин. Набір можливостей для кожного девайса був строго індивідуальний. Так, один них міг відтворити гусячим пером сорок букв. Для зручності реалізації подібних гаджетів і багатофункціональних ходиків підприємцям навіть довелося перебратися з Шо-де-Фон в Лондон в 1774 році, звідки за десять років в один тільки Китай було продано 600 високотехнічних виробів. Згодом в Женеві відкрилася допоміжна мануфактура, а при майстерні школа відточування майстерності. Справа процвітала. Однак, зі смертю засновників сімейного бізнесу в 1791 і 1792 рр. імена великих годинникарів фактично занурюються в забуття на двісті років.

У 2000-му Swiss Group береться за відродження слави бренду, маючи намір перетворити його в люксовий сегмент своєї діяльності. Безумовно, взявшись за відродження такого яскравого в годинниковому світі імені, не можна було не враховувати традиції, закладені його засновниками. Їх пристрасть до технічних ускладнень і витончене втілення. В результаті вже в 2002-му в якості флагманської була представлена ​​колекція «Grande Seconde», натхненням для якої послужили кишенькові годинники XVIII століття.

Діана Вишнева і її годинник Jaquet Droz з колекції Grande Seconde
Діана Вишнева і її годинник Jaquet Droz з колекції Grande Seconde

Секундна стрілка в них винесена в нижню частину циферблата. Годинна і хвилинна ж зміщені вгору від центру. Таким чином, разом функціональні віконця нагадують вісімку або знак нескінченності. Подібний принцип зміщення функціонального табло і використання простору, що звільнився для декоративної роботи, став найбільш улюбленим у нових дизайнерів Jaquet Droz. При цьому нанесення малюнків Діана Вишнева - амбасадор бренду Jaquet Drozтематично і манерою виконання часто нагадують графіку або емаль двохсотлітньої давності.

Звичайно, не однією скрупульозністю декорування зарекомендував себе відроджений бренд. Створення механічних ускладнень, поширене в епоху Просвітництва, знайшло відгук у вік новітніх матеріалів і технологій. Так, в 2012-му був продемонстрований автоматон «The Birds Repeater». У його декоративної частини розташовується пара птахів в гнізді. При запуску репетира, одна з птиць, нахиляючись, годує пташеня, друга розкриває крила і демонструє пір'я, в той момент як з яйця вилуплюється пташеня. Настільки віртуозна компіляція можливостей мікромеханіки і художнього смаку в минулі часи нерідко осідала при дворах європейських монархів.

Тяга до аристократичної естетиці, витонченості, хитромудрим формам поєднує класичний балет і швейцарських годинникарів, безсумнівно, служачи взаємному натхненню. І союз Діани Вишневої і Jaquet Droz не може не радувати цінителів прекрасного. Гідний ж власної індивідуальності шедевр годинникового мистецтва клієнти онлайн магазину Свісс Вотч з легкістю знайдуть через наш інтерактивний каталог в будь-який час доби.