Як замовити?

Як я можу оформити замовлення?

Для того щоб зробити замовлення Вам необхідно:

  • Натиснути кнопку Купити на товар, який Вам сподобався і ввести свої контактні дані.
  • Менеджер магазину перевірить наявність вибраної моделі і зв'яжеться з Вами електронною поштою або по телефону.

Або Ви можете просто подзвонити за номером +38 (067) 326-40-55 та оформити замовлення по телефону.

Чи зможу я отримати посилку в моїй країні?

Посилки доставляються в усі країни по всьому світу, без винятків.

Але в міжнародних поштових службах не передбачена послуга "наложеного платежу", тому, якщо Ви перебуваєте за межами України, ми змушені відправляти товари тільки за умови повної передоплати.

Щоб Ви відчували себе спокійно купуючи за передоплатою ми гарантуємо Вам:

  • Ретельний огляд ВСІХ товарів нашими фахівцями перед відправкою на відсутність недоліків. У тому числі перевірка точності ходу годинників і шви у шкіряних виробів.
  • Можливість повернення грошей або обміну товару з будь-якої причини протягом 14 днів з моменту отримання, якщо товар Вам не сподобався.

Як мені оплатити замовлення?

Сплачуйте як Вам зручно!

Якщо Ви перебуваєте в Україні:

  • Готівкою
  • Переказом на банківську карту

Якщо Ви перебуваєте в іншій країні варіанти оплати:

  • Платіжна система PayPal
  • Сервіс міжнародних грошових переказів Western Union
  • Банківський S.W.I.F.T. платіж

Скільки коштує доставка?

Вартість доставки залежить від дальності перевезення Вашого замовлення і тарифів поштового сервісу, який Ви виберете.

Якою поштовою службою Ви доставите мені замовлення?


У разі, якщо Ви перебуваєте на території України - ми відправимо замовлення поштовою службою "Нова пошта" або будь-якою іншою українською поштовою службою.
Якщо Ви перебуваєте в іншій країні - Ваше замовлення буде доставлене поштовою службою в залежності від Вашого регіону. Це може бути DHL, EMS, Delivery або Foxy Express.

Я вже зробив(ла) замовлення, але у мене залишилися питання

Як я можу зв'язатися з менеджером?

  • По телефону +38 (067) 326-40-55
  • Написавши в Viber +38 (067) 326-40-55
  • Чи в Telegram +38 (067) 326-40-55
  • Також можна відправити лист на email: contact@swiss-watch.com.ua
  • Чи заповнити форму Зворотного зв'язку в розділі КОНТАКТИ

Звідки Ви відправляєте посилки?

Наш офіс знаходиться в місті Київ, Україна. Всі відправки, незалежно від місця призначення відправляються саме з Києва.

Як мені відстежити мою посилку?

Після відправлення посилки ми відправляємо Вам на e-mail трекінг-номер для зручного відстеження посилки на сайті поштової служби.

Коли я отримаю свою посилку?

Термін доставки складає від 7 до 14 робочих днів, що залежить від пункту призначення посилки. У деяких країнах можлива затримка доставки в зв'язку з проходженням митного контролю.

Посилка приїде на поштове відділення чи до мене додому?

Якщо Ви перебуваєте в Україні, Вам потрібно буде забрати її з зазначеного відділення "Нової Пошти".

Якщо Ви перебуваєте за межами України, замовлення буде доставлене за вказаною адресою представником поштової служби. Вам необхідно буде пред'явити документи, що підтверджують особу для отримання посилки.

Коли ви відправите моє замовлення?

Протягом одного робочого дня після оплати ми підготуємо і відправимо Ваше замовлення. Після чого на Вами зазначений e-mail прийде номер накладної, за якою Ви зможете відстежити переміщення посилки.

Що буде якщо мене не буде вдома, коли кур'єр принесе посилку?

Поштова служба попередньо зобов'язана зателефонувати і домовитися з Вами про зручний час доставки. Щоб забезпечити безпечну доставку замовлення, кур'єр попросить Ваш підпис для підтвердження отримання посилки.

Чому мені не прийшла посилка?

Якщо ніхто не отримав посилку протягом 2-х тижнів - вона відправляється назад до нас. Таке буває в разі: вказаної Вами некоректної адреси, якщо наш менеджер не зміг з Вами зв'язатися.

Чи можу я скасувати замовлення після того як мені прийшов e-mail з підтвердженням?

Деталі замовлення Ви можете дізнатися у нашого менеджера, але якщо на пошту вже прийшов трекінг - номер посилки для відстеження місцезнаходження - скасувати замовлення Ви вже не можете.

Я отримав(ла) замовлення, але у мене є питання

Який термін для повернення моєї посилки?

Ви можете повернути посилку протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, якщо товар знаходиться у відмінному стані (немає слідів використання, містить маркування, присутня оригінальна упаковка і весь вміст в ній).

Що мені робити якщо я отримав(ла) посилку в пошкодженому вигляді?

Всі посилки перед відправкою проходять детальну перевірку, але якщо Ви отримали посилку в пошкодженому вигляді, будь ласка, відразу зв'яжіться з нашим менеджером і ми вирішимо цю проблему.

Мені прийшло інше замовлення, не те що я замовляв(ла)

Ми намагаємося зробити все можливе, щоб Ви отримали саме те, що замовляли, але якщо раптом сталася така ситуація, будь ласка, відразу зв'яжіться з нашим менеджером і ми вирішимо цю проблему.

Що можна замовити на Swiss Watch

Інтернет-вітрина нашого сайту пропонує величезний асортимент товарів. Чоловічі та жіночі годинники представлені у всій пишноті і різноманітності форм і розмірів від світових люксових брендів:

В каталозі представлено багато високотехнологічних аксесуарів з необхідними функціями: показники дати, місяця, дня тижня, місячний календар, секундомір. Можливості хронометрів вражають! На сайті представлено більше 6000 моделей, одна з яких ідеально задовольнить Ваші потреби.

Асортимент сувенірів величезний: телефони, сумки і портмоне, ручки, запальнички, ремені та інші елітні аксесуари.

Більше не потрібно замислюватися про те, де шукати подарунок для важливої людини. Вам доставлять подарунок в прекрасній упаковці прямо додому або в офіс. Залишилося тільки написати вітальну промову!

Ми впевнені, що замовлення на сайті Swiss Watch доставить багато радості. Переконайтеся в цьому і Ви. Отримайте задоволення - придбайте якісну річ за демократичною ціною!