Гарантія

Гарантії магазину Swiss Watch у цифрах:

  1. до 36 місяців - гарантійний термін на чоловічі та жіночі годинники в каталозі.
  2. до 14 днів - можливий обмін моделі або повернення грошей.
  3. від 30 хвилин проходить з моменту замовлення і до отримання товару (гарантуємо максимально швидку доставку).
  4. до 3 позицій товару доступні для перегляду (примірки) перед покупкою.
  5. 4 майстерні в Києві для гарантійного обслуговування.

Клієнти Свісс Вотч завжди впевнені в покупці і повністю захищені.

Гарантійне обслуговування

Гарантійний термін годинників - від 6 до 36 місяців. Всі витрати по ремонту і транспортуванню компанія бере на себе.

4 майстерні в Києві, у які можна звернутися за технічним обслуговуванням навіть після закінчення терміну гарантії і замінити необхідні запчастини.

Але найкраща гарантія - повна впевненість в якості наших товарів. Ви купуєте річ, яка прослужить довгі роки!

Ремонт годинників по гарантії

За умови дотримання всіх приписів "Інструкції до експлуатації", прилад служитиме протягом багатьох років.

Рішення про гарантійне обслуговування приймає уповноважена сервісна майстерня на основі первинного огляду.

Умови для гарантійного ремонту:

  1. Виріб повинен бути в наявності.
  2. Виріб перебував виключно в особистому користуванні покупця (не для торгівлі, заміни деталей або прокату);
  3. У покупця є чек і гарантійний талон, який заповнений правильно.

Не поширюється гарантія на:

  • скло, браслет або ремінь, а також застібку, корпус і кнопки.
  • загублені деталі;
  • батарейку, акумулятор і інші елементи живлення;
  • ушкодження, отримані внаслідок падіння або механічного удару;
  • збитки, що завдані водою, хімією і високою температурою;
  • природний знос;
  • наслідки пожежі, повені та інших проявів непереборної сили.

Клієнту може бути відмовлено в обслуговуванні по гарантії у випадках:

  1. Виріб піддавався руйнівній дії (удари, вібрація, нетипові навантаження).
  2. Прилад ремонтували не в гарантійному сервісі або є сліди проникнення і самостійна заміна деталей.
  3. На корпусі є сліди неправильного поводження.
  4. Шкоди завдано водою, високою температурою, хімічними засобами, пилом, брудом або в разі порушення правил експлуатації або гарантійних умов.
  5. Використовувалися неякісні батарейки, акумулятори та інші елементи живлення.
  6. У гарантійному талоні є зміни не передбачені сервісом.

Дефектом не рахується:

  • Неузгодженість хвилинної і годинникової стрілок на менш ніж півхвилини, коли вони обидві знаходяться в положенні "Дванадцять".
  • Неточні показання, які піддаються налаштуванню.
  • Знос браслета або ремінця, корпусу та інших елементів годинника.
  • У механічному годиннику допускається похибка в точності ходу +/- 12 секунд на добу.

Дефекти у виготовленні усуваються безкоштовно протягом 30 днів з моменту звернення в сервісний центр. Термін може бути збільшений, якщо необхідно доставити деталі від виробника.

Вартість транспортування оплачує:

  • до закінчення терміну гарантії - продавець.
  • після закінчення гарантійного терміну - покупець.

Обмін по гарантії

Годинники та інші вироби приймаються для обміну лише в разі їх товарного вигляду, цілісності упаковки і наявності всіх документів.

Якщо на даний момент аналогічної одиниці немає в наявності, то обмін буде проведений після її появи на складі.

Захист клієнта

Повернення або обмін товару на протязі двох тижнів (14 днів) - законна можливість покупця.

Важливо! Всі товари на сайті Swiss Watch підпадають під дію Закону України "Про захист прав споживачів" і нашого бажання повністю задовольнити клієнта!

Якщо годинник або аксесуар не підійшли за кольором, формою, розміром, функціоналом або з інших причин і збережена належна упаковка і всі документи, то ми обов'язково обміняємо його на більш підходящий варіант або повернемо Вам гроші.

Комфортні оплата і доставка

Послуга “Перегляду” дозволяє порівняти до трьох моделей з каталогу і вибрати найкращий варіант. Кур'єр по заявці доставить годинник і аксесуари у вказане місце.

Продавець бере на себе всі ризики по доставці:

  • кур'єрській;
  • міжміській;
  • міжнародній.

Оплата після отримання, якщо товар в наявності.